اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس
سرخط خبرها

کاهش ۸۶ درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مقدس

  • کد خبر: ۲۱۸۵۳۸
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کاهش ۸۶ درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مقدس
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد از کاهش ۸۶ درصدی شکایات از هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مقدس خبر داد.

حسین امیر کلالی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای آغاز فعالیت قرارگاه عملیاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت از نیمه اسفند ماه آغاز و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر از مراکز اقامتی و گردشگری انجام خواهد شد.

وی افزود: برابر مصوبات قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد مقدس با تشدید نظارت از مراکز عرضه خدمات به زائرین در قالب سازماندهی ۴۵۰ بازرس از ۱۴ دستگاه نظارتی، شاهد انسجام و سازماندهی بین دستگاه‌ها بوده و برای نخستین بار با تمرکز بازرسی‌ها و ارتباط خوب بین‌دستگاهی شاهد کاهش تخلفات و افزایش نظارت‌ها و وحدت رویه در نظارت و بازرسی بوده‌ایم. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشهد تصریح کرد: در حوزه بازدید‌های نظارتی از هتل‌ها، مراکز اقامتی و گردشگری مشهدمقدس از ۱۵ اسفند لغایت دوم فروردین ماه در مجموع ۱۵۸۳ بازدید توسط بازرسان منتخب از تشکل‌های گردشگری و میراث فرهنگی صورت پذیرفته که از بین بررسی‌های انجام شده و ۲۲ شکایت واصله به پایگاه‌های نظارتی در مجموع مبلغ ۷۱ میلیون ریال اضافه وجه دریافتی از زائر به حساب آنها برگشت شده و با واحد‌های متخلف برخورد قانونی و تعزیراتی صورت پذیرفت.

امیر کلالی اظهار کرد: خوشبختانه با سازماندهی خوبی که در مشهد مقدس و به‌خصوص اطراف حرم مطهر رضوی به‌عنوان کانون حضور زائران صورت پذیرفته است ۴ پایگاه ثابت رسیدگی به شکایات در پیرامون حرم مطهر به‌صورت شبانه روزی کار اعزام بازرسان و دریافت و رسیدگی به شکایات را پیگیری می‌کنند.

دبیر قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد مقدس گفت: سامانه تلفنی ۳۷۰۴۵- ۰۵۱ ویژه مشهد مقدس در کنار سامانه ملی ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیاز‌های زائران در حوزه‌های مختلف از جمله اسکان، بهداشت، حمل و نقل و شکایت‌های دریافتی بوده و به‌صورت متمرکز با حضور تمامی دستگاه‌های خدمت رسان در خدمت زائران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->